Thursday, June 14, 2007

Re: azi 14 06

Am promis ce am promis unor vizitatori care ori m-au provocat, ori m-au rugat. Nu am avut timp astazi sa raspund cerintelor.Am avut discutii interesante cu nenumarate persoane. Cutia mea de e-mail geme de mesaje. Nu sunt un voievod. Afacerea mea atarna de multumirea sau de nemultumirea clientilor. Am avut de rezolvat probleme mult mai urgente pentru mine, decat softpedia si voievozii.

Totusi, ca sa le raspund celor multi care m-au contactat fie aici, fie pe email, fie in comentarii: maine voi rezerva cateva ore si voi face absolut tot ce am promis. Am primit niste oferte de colaborare, nu prea onorabile. Imi reiterez rugamintea: cine ma poate ajuta fie la acest blog, fie la cel in engleza, este rugat sa-mi scrie la jtp at gmail. Daca voi continua sa primesc propuneri, fara nici un fel de evidente, voi plati din buzunarul personal pe cineva care sa ma ajute. Nu am timp sa raspund la sute de email-uri si propuneri mai mult sau mai putin onorabile.

Asadar, noi dovezi despre magariile "voievozilor", maine.

Multumesc celor care m-au urmarit si promit ca nu-i voi dezamagi nici in continuare.

9 comments:

Anonymous said...

eu cred ca esti un mincinos , un frustrat si eu cred ca esti un dan diaconescu al internetului, deci maine asteptam " senzational"

Anonymous said...

mai anonymus - ca bine zicea omu pe blog: IP-urile se inregistreaza - nu cumva esti tu de la softpedia fraudopedia? ce a facut softpedia fraudopedia e FURT MINCINA FRAUDA - degeaba tot vii cu aberatii aici -> aaaaaaaa, sau ai morcov prea mare?? :))) nici o problema, stii vorba aia, cu cat cazi de mai sus cu atat cazi mai tare :D

Anonymous said...

Amice, esti idiot!

Anonymous said...

Mai anonymus asta artagos, de ce jignesti? Din cate am citit mai sus tu nu ai fost jignit, dar tu jignesti. De unde trag concluzia ca te deranjeaza ce a spus persoana respectiva (al doilea anonymus), fiindca a spus adevarul sau a "atins" unde trebuie.

Deci pentru noi, cei care citim si nu prea comentam, fii te rog amabil si poarta-te decent si nu mai insulta.

GreaseMonkey said...

Azi e "poimaine-16.06"...

John Parker said...

Asa e. Din pacate nu sunt voievod al internetului. Asa ca va trebui sa aveti rabdare pana maine. Ce sa fac, mai trebuie sa mai si muncesc, nu-mi pot strange banii din voievodat. Asadar, nici ieri, nici azi nu am avut timp. Imi pare foarte rau. Dovezile le am, exista, dar trebuie sa fac o selectie si sa vad care dintre ele vor fi prezentate.
Sper, ca maine, duminica, sa vin cu lucruri noi.

Pe de alta parte, asa cum am mai anuntat, avand in vedere ca stau prost cu timpul, caut colaboratori pentru acest blog.

Cine are timp de dedicat acestei activitati si vrea sa ma ajute fie cu blogul in limba engleza, fie cu cel in romana, este rugat sa ma contacteze.

Anonymous said...

La SP daca nu esti convenabil ( intrebi prea multe, ai pareri prea ferme pe diverse teme, etc) primesti :
1) provocari de la cativa "prieteni", doar-doar iese de un scandal pe forum, de care sa fi tu insuti mai apoi acuzat si sa primesti sanctiuni;
2) provocari si mai directe din partea unor moderatori ori chiar SM, - eventual prin uzitatea unuor expresii mitocanesti;
3) sanctiuni directe si fara avertisment.
Daca pui intrebari mai apoi in privinta acestor sanctiuni, ti se raspunde in fel si chip, apoi urmeaza BAN-ul definitiv.
Daca iti faci un cont nou , apoi, - urmeaza BAN pe motiv de clona, - cu toate ca undeva exista scris explicit asa ceva:



Gata.. pentru tine s-a terminat. O iei de la capat cu un nou nick si esti civilizat sau vei fi din nou banat chiar si pe IP. NU UITA ca raspunzi pentru ce scrii pe forum si daca este nevoie poti fi dat in judecata de noi (pentru ca ne faci prea multe probleme) sau de userii pe care ii jignesti... Sa nu crezi ca exista un proxy imbatabil. Sunt doar povesti
------------
In fine, daca totusi continui sa perseverezi in a le demonstra ce si unde au gresit respectivii, - primesti cu chiu cu vai iarasi dreptul de a avea un cont. Te lasa sa postezi o vreme, - timp in care te tot provoaca cu prostii... si apoi, fara avertisment si chiar fara motiv de incalcare a regulamentului ( pe care "favoritii unor moderatori" il incalca totusi frecvent si fara repercusiuni) urmeaza iarasi povestea de mai sus.
Ce trebuie sa faci pentru a nu fi pe placul unora din SP?

Simplu: Ai pareri ferme pe diverse teme ( inclusiv politice) si le expui in mod documentat si corect. Asta e tot!

Daca faci treaba asta BINE, reusesti sa infurii pe CINEVA dintre moderatori si SM, - in mod cert.
Daca mai si ceri explicatii, - apoi "soarta e pecetluita".
Desigur, - mai sunt si altele...... care nu plac UNORA, dar nu-i o regula. Cum ar fi etnia, confesiunea, etc....

Concluzia? In curand "buba" Zamo-End-Mosso se va sparge si.... multe vor iesi la iveala...

John Parker said...

Anonymous, m-am tinut de cuvant. Asa cum am zis, nu sunt un voievod al adware-ului, furtului de content, fraudelor pe net. Ca atare, am foarte putin timp. Totusi, am adus dovezi noi, asa cum am promis.

Despre "frustrat" si "dan diaconescu" al internetului, nu comentez. Dar ce spui despre voievozii cu "iz de Codul Penal" de la Softpedia?

Am luat legatura cu unele firme si siteuri fraudate sau furate de ei. Astept raspunsul.

Consultanta Auto said...

pt a intelege mai bine trb sa spun ca am lucrat mai bine de 1 an in softpedia si putem sa ne intalnim sa-ti spun ami multe! mult emai multe despre garmacea si gheorghe... a si by the way garmacea aparent conduce insa nimeni nu se intraba de delia prietena lui garamcea, adevaratul detinator al softpedia.